fbpx

השקעה בסטארט-אפ בימינו

בימים טרופים אילו בהם נראה ומרגיש לנו שהקרקע אינה יציבה ישנו עדיין שוק ענק של יזמות וחדשנות אשר עיקר מעיינו לסיים את הקמת הסטארט-אפ, ידוע לכולם שעל מנת שהפעילות של מאות חברות תמשיך להתקיים נדרש מימון, מכל סוג שהוא. לא מעט יזמים וסטארט-אפים ממשיכים את המסע של גיוס מימון אך עם שוני מהותי, מהו? המשיכו לקרוא.

השוני בכדאיות ההשקעה כיום

בשל מצב גיאופוליטי בלתי יציב בישראל סטארט-אפים רבים לא לוקחים סיכון מיותר, למרות שהם אינם מזוהים פוליטית על מנת לא למקם אותם בצד כזה או אחר, כיום ישנה נכונות להתפשר, הרבה יותר מבעבר. חשוב להבין שמגמת השוק הישראלי התהפכה לחלוטין, כלומר אם לפני שלוש שנים היה סוג של משא ומתן מול היזמים כיום זה שונה. הצורך לגייס מימון מביא לא מעט סטארט-אפים לעשות הנחות ומכאן גם עלייה בכדאיות של ההשקעה, הרי בשיא לא היית מקבל כלום .

אז למה כן להשקיע

אנו ממליצים כן להשקיע ( כמובן לאחר בדיקות מתאימות) בסטארט-אפים ובמיזמים עסקיים אשר מגלמים בתוכם פוטנציאל עסקי רווחי, כי העלות הכספית הנמוכה כיום מול התמורה אשר תתקבל מהשקעה נתונה משתפרת כלכלית, למי ? ברור שלמשקיע המבקש למקסם את הרווח על כספו. דרך אגב , האם זאת לא אסטרטגיית ההשקעה של באפט ?

לסיכום

לאחר שלוקחים בחשבון את חצי אחוז הסטארט-אפים שאכן מצליחים, במידה ואתם מקבלים הצעת השקעה מסטארט-אפ ולאחר בדיקה זיהיתם את המרווח אשר הסברנו לעיל, קחו עוד זמן לבדיקת נאותות ואם אכן הנתונים מראים על כדאיות,

שיהיה לכם בהצלחה,

שוהם גביזון- מנכ"ל

 

 

 

 

 

 

 

 

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר