fbpx

שיווק עסק חדש

כשמדובר בעסק חדש, אתגרי השיווק מתעצמים

כל בעל עסק יגיד לכם, שאחד הדברים הכי מאתגרים בניהול העסק הוא הנושא של שיווק עסק חדש. רוב בעלי העסקים מוכשרים מאוד בתחום עיסוקם ואף יודעים כיצד לבחור בקפידה את הצוות שילווה אותם במכירות או בתפעול, אך כשזה נוגע לשיווק הם נתקלים בקושי, במיוחד אם אין להם השכלה או ניסיון רלוונטיים בתחום.

למה חשוב תכנית שיווק לעסק חדש

כשזה נוגע לעסק חדש, האתגר הזה מתעצם פי כמה וכמה.

עסק ותיק ופעיל אמנם צריך להמשיך לשווק ללא הרף, אך הוא כבר עבר את המשוכות הראשונות של חשיפה לקהל, מיתוג ויצירת מעגל לקוחות קבוע ונאמן.

פעולות השיווק שהוא צריך לבצע שונות במהותן מאלו של עסק חדש לגמרי, שפורץ לשוק בו רוב התחומים כבר רוויים וצריך להוכיח את עצמו כייחודי ויוצא דופן מבחינת המוצרים, השירות ועוד.

זו הסיבה שמי שבונה תכנית שיווקית לעסק חדש צריך לעשות את זה היטב ולהביא בחשבון את מכלול הגורמים הקיימים והפוטנציאליים שעשויים להשפיע על התנהלות העסק והרווחיות שלו.

הכנה של תכנית עסקית הכוללת בתוכה תכנית שיווק המראה את יעדי החדירה לשוק ואת כלל האמצעים הדרושים לשם כך חשובה מאוד על מנת לשקף ליזם את העלות של תכנית השיווק לצורך תקצוב הולם.

מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפיתוח תכנית שיווקית לעסק חדש וכזו שיש לה ניסיון עם מגוון גדול של עסקים מתחומים שונים.

לדעת כמה תרוויחו עוד לפני שתרוויחו

היתרונות של תכנית שיווק

אחד היתרונות הגדולים של בניית תכנית שיווקית לעסק חדש, הוא היכולת להשתמש בה על-מנת לצפות ולנבא את גובה ההכנסות והרווחים ולבחון כיצד הם יתאזנו עם ההשקעה של פתיחת העסק וההוצאות הכרוכות בתפעול שלו. ידיעה של העלויות הצפויות יכולה לתת לכם נקודות חדשות למחשבה, כמו פנייה למקורות מימון שונים או צמצום ההוצאות בהיבטים בהם דווקא תכננתם להשקיע יותר. בכל מקרה, אל העלויות הצפויות תמיד כדאי להוסיף "טווח בטחון" סביר, שיסייע לכם להתכונן טוב יותר.

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר