fbpx

שנה טובה ומתוקה לכל היזמים

לא היה קל בשנה האחרונה, נגיף הקורונה עשה לא מעט צרות לעסקים שונים אך מצד שני הוליד המון הזדמנויות עסקיות חדשות. בעולם העסקים לא עוצרים בנגיף…., גם לקראת השנה שבאה עלינו לטובה יהיו הזדמנויות רבות. מה איתך? חושב על עסק חדש? סטארט-אפ או פיתוח מוצר חדשני? צרו קשר ויחד נתחיל שנה חדשה ברגל ימין.

שוהם גביזון-CEO

 

 שנת פיתוח מוצרים חדשים

פיתוח מוצרים חדשים בליווי אישי של יועצים ממספר דיסציפלינות  אשר יקצרו ויחסכו לכם כסף רב, ישנם המון שלהבים בתהליך פיתוח מוצר ,ולצערי לא כולם מתחילים ברישום פטנט….., כל הדרוש ליזם חדש כולל גיוס מימון דרך קרנות ומענקים ממשלתיים, למה לחלק את העוגה מיד על ההתחלה?

שנת הקמה של סטארט-אפים מגניבים

הקמה של סטארט-אפ כולל גיוס כל המימון הדרוש לכם, נשמע חלומי ?

אז לא בדיוק, ההבדל בכדאיות הכלכלית, לא כל סטארט-אפ גם יעלה לאוויר, בתוכנית עסקית הכל ורוד אך מה לעשות שזה לא כך במציאות, יזמים אינם חושבים על מקרי קיצון, הכל יעבוד להם וכולם יעשו שימוש במוצר שלהם- מחר הם קונים או נרשמים. סורי אבל השוק מגיב אחרת ועל מנת לוודא שאתם לא שורפים סתם כסף נשמח להזמין אתכם לפגישה ראשונה ללא עלות או התחייבות, מי יודע , מקסימום נרוויח יחד.

שנת גיוס מימון 

נכון אנו יודעים לגייס מימון, השנה גייסנו מעל 100 מיליון ש"ח ליזמיות עסקיות שונות, הקמה של יקב ענבים בהרי יהודה? פיתוח מוצרים חדשים בסין, ליווי בהקמה של סטארט-אפים טכנולוגים חדשים שלא ניתן עדיין לדבר עליהם, הכל תחת קורת גג אחת. נשמע טוב? צרו קשר עוד היום.

 

 

 

 

 

 

 

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר