fbpx

קרן הון סיכון מבית Assist-Team יוצאת לדרך

הנה זה קורה , לאחר מספר שנים בהם היינו מעורבים בגיוס מימון לסטארט-אפים ולעסקים שונים אנו מקימים את קרן ההשקעות אשר תהפוך לקרן הון סיכון חדשנית המתמחה בהשקעות בחברות seed  בלבד, את הקרן מנהלים אנשי עסקים מובילים במשק ויחד איתי ורו"ח מלווה נצמיח סטארט-אפים חדשים בישראל.

נשמע מעניין ? בואו נמשיך ללמוד איך זה קורה…

איך נרשמים למאגר המשקיעים?

על מנת לקבל ראשונים מידע על סטארט-אפים שונים אשר להם פוטנציאל גדול יש להירשם במאגר המשקיעים שלנו , התהליך קל ופשוט ודורש הרשמה עם סיסמה שאתם בוחרים. מיד לאחר מכן תוכלו לקבל מגוון סטארט-אפים להתרשמות וכמובן את כל המידע הדרוש לכם, אפילו נייד של בעלי המיזם לשיחה אישית.

 

מאגר משקיעי הקרן

לשם הקמת מאגר משקיעים הכולל משיעים מישראל ומכל העולם אנו משיקים אתר חדש אשר ירכז את נושא ההשקעות בלבד, סטארט-אפים אשר עברו תהליך של כתיבת תוכנית עסקית + מצגת משקיעים ונמצאו מוכנים לגיוס יעברו ללא עלות או התחייבות לזירת המשקיעים שלנו מתוך כוונה לקדן את השלב הראשון בפיתוח סטארט-אפ חדש.

מאפייני ההשקעה של הקרן

כל מיזם / סטארט-אפ אשר התחיל בחברתנו , וגם כאלו שלא אך נמצאו כמתאימים לגיוס יקבל השקעה ראשונית של קרן Assist-Team . ההשקעה תבוצע לאחר קבלת אישור ועדת ההשקעות של הקרן , גובה ההשקעה בכל סטארט-אפ  ישתנה אך בכולם נעבור שלב ראשון בו ניתן לאחר מכן להמשיך לסבב גיוס נוסף ולהראות הוכחה טכנולוגית ו/או תפעולית.

רוצים להירשם?

מעולה , אז גם עכשיו ניתן להירשם וזאת עוד לפני עליית האתר הייעודי , השאירו פרטים בדף צור קשר ואנחנו כבר נמשיך את הרישום שלכם ,

בהצלחה לקרן החדשה

 

 

 

 

 

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר