fbpx

איך מקימים עסק חדש בצורה נכונה ?

שאלתם את עצמכם פעם, מדוע ישנם עסקים מצליחים ואיך זה שבדיוק אותו עסק רק במיקום אחר לא מצליח ? ובכן ישנם המון סיבות אך אנו בחברת Assist-Team מלווים עסקים כבר מספר שנים ויכולים לומר בוודאות שניתן לשפר את הסיכוי בהקמה של עסק חדש במידה והיו מכינים תוכנית עסקית או בדיקת כדאיות טרם ההקמה. הסיבה לאי עריכה של בדיקות מקדימות היא " שיטת הסמוך עליי", יועץ עסקי אשר לו ידע וניסיון בהקמה של עסקים יכול לתרום גם לך בתהליך פתיחת עסק חדש ולהוזיל משמעותית את העלויות.

למה צריך ליווי עסקי ?

יזם , מוכשר ככל שיהיה נוטה לבצע המון הערכות חסר בתהליך הקמה של עסק או מיזם עסקי אחר, ולכן הוצאה של תהליך קבלת ההחלטות לגוף אובייקטיבי אשר ליווה עשרות של עסקים יכול לתת ערך מוסף גבוה מאוד לתהליך ההקמה ולעתים גם לעצור את התהליך לצורך " חישוב מסלול מחדש".לא פעם לאחר שסיימנו לערוך בדיקת כדאיות לעסק חדש מבין היזם לאן הוא נכנס ועוצר את הכל, המטרה לייצר תמונת ראי אמינה ככל שניתן לאן פני היזם מועדות וכיצד יש להיערך על מנת לא להיכשל.

להלן מספר סיבות בהם יכול עסק חדש להיכשל ללא היערכות מתאימה :

1.       השקעה כספית – לא מעט מבעלי העסקים אינם מבצעים " החזר השקעה " ולא מעט גם מפסידים את ההשקעה כולה וגם יותר , איך ניתן להפסיד יותר אתם בטח שואלים ? ובכן בעת עצירה של פעילות עסקית אין אנו עוצרים גם התחייבויות , לספקים, לעובדים לרשויות המס ועוד גורמים שמה לעשות יבקשו את כספם . הפתרון שלנו , בדיקת כדאיות או הערכת פוטנציאל עסקי , תהליך פשוט אשר יכול לתת אומדן על טווח זמן החזר ההשקעה עוד לפני שהשקענו שקל אחד.

2.       בחירת מודל עסקי – אחוז נכבד מהפניות אותם אנו מקבלים בתחום ייעוץ עסקי לעסקים קיימים מראה על טעות נפוצה בבחירת המודל עסקי נכון לעסק . וכאשר אנו מבצעים אבחון ובוחנים חלופות שונות לניהול העסק אנו מוצאים מודלים טובים יותר אשר היו מביאים לרווחיות גבוה יותר ובטווח קצר , ולצערי התשובה שאנו מקבלים היא: " לא ידעתי " או " איך לא חשבתי על זה "

הפתרון שלנו , שילוב של מספר יועצים להם ידע וניסיון מקדים בתחום הפעילות של העסק למימוש הפוטנציאל העסקי כך שתגדיל את סיכויי ההצלחה של העסק שלך כבר בשלבים הראשונים.

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר