fbpx

בדיקת היתכנות עסקית

בדיקת ההיתכנות או בדיקת כדאיות לעסק חדש נועדה למנוע מראש כניסה למצבים שנועדו לכישלון ואף להפסד כספי צורם, לא פעם אנו פוגשים יזמים אשר לאחר קבלת בדיקת היתכנות כלכלית משנים מודל עסקי או היבטים אחרים במיזם , מהות בדיקת ההיתכנות הוא לאפשר ליזם העסקי להתכוונן מחדש ולשנות את הרעיון כך שיתאים למציאות השוק ויוכל להצליח במתכונת שונה אך רווחית .על מנת לבדוק את ההיתכנות העסקית לרעיון שלכם כל שצריך הוא פגישה ראשונה במשרדי החברה עם צוות מקצועי לבחינה ראשונה וללא התחייבות.

גם רעיון מעולה לא תמיד מצליח ויש לבחון אותו מבחינה מקצועית כך שנוכל לצאת לתהליך ההקמה עם תכנית עבודה מוכנה ומתוקצבת .

מהי בדיקת היתכנות ?

חלקה הראשון של כל בדיקת היתכנות מקצועית הוא מעין סקירה ממבט על של הרעיון העסקי שאותו בוחנים וכן של המודל העסקי שהיזם מעוניין להפעיל, חלק זה של הבדיקה נועד להבהיר מה מהות הרעיון, השירות או המוצר, והאם ניתן מבחינה חוקית להפעילו במתכונת הנוכחית.

לאחר שהובן מהו הרעיון העסקי עצמו ומדוע הוא עשוי להועיל לקהל היעד, מגיע השלב הפרקטי של בדיקת ההיתכנות, כעת נבחן כלכלית את כלל המרכיבים הדרושים להקמה ותפעול שוטף של הרעיון גם פנימה וגם כלפי חוץ ובהתאם לתוצאות שיתקבלו נוכל להיערך בצורה בטוחה ונעבור לשלב ההקמה. אז לפני שיצאתם לדרך זכרו לבחון מראש את כלל מקורות המימון הדרושים ליישום הרעיון העסקי והפעלתו בצורה יעילה עד הגיעו לנקודת איזון ויציאה לרווחיות .

בסיום הבדיקה מקבל היזם מסמך רשמי – "בדיקת היתכנות" שכולל המלצות מקצועיות רלבנטיות ולעיתים גם נתונים סטטיסטיים רלבנטיים להפעלה מיטבית של העסק

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר