fbpx

תכנית עסקית לפיתוח מוצר חדש

מי לא רוצה להמציא את המוצר הבא? מוצר לאו-טק שפותר איזו בעיה מטרידה או פיתוח של מוצר טכנולוגי חדשני שיקל על סבלם של אנשים מסביב לעולם. לפני שמתחילים הכי חשוב זה להכין תכנית עסקית לפיתוח של מוצר חדש, תוכנית זו תכלול את המרכיבים הרגילים כמו של כל תכנית עסקית רגילה אך בנוסף תכנית עסקית לפיתוח מוצר חדש ייעודית תיתן פוקוס רב על שלבי הפיתוח השונים שיש לעבור עד קבלת אב טיפוס סופי ומוכן לייצור סדרתי. תכנית עסקית טובה תשקף לא רק מספרים גם את הדרך שיש לעבור עד קבלת המוצרים ממפעל הייצור ולא פעם גם להעמיד בפני היזם חסמים ורגולציה היכולים להכביד על פעילות בטווח הקצר והארוך.

החשיבות בתכנית עסקית לפיתוח מוצר חדש

אם אתם שואלים את עצמכם איך בונים תכנית עסקית מוצלחת, כזו שתאפשר לכם להכניס אל השוק את המוצר שיגדיל לכם את הרווחים וימצב אתכם במקום גבוה מעל המתחרים, פנו כבר עכשיו ל Assist Team.

אנחנו מתמחים במתן ליווי מקצועי ליזמים משלב הרעיון שהוא ה-SEED עד ליווי וייעוץ עסקי על מנת לנהל את תהליך פיתוח המוצר גם כמיזם עסקי לכל דבר ועניין מה שלא תמיד יודעים היזמים שהם גם סוג של ממציאים, החל משלב הרעיון ההתחלתי ועד לשלב של החדרת מוצר חדש בפועל וזאת מתוך ניסיון עשיר בעולם העסקים ובניית תכנית עסקית להמוני עסקים מרוצים ומשגשגים. בנוסף, אנו מתמחים בגיוס משקיעים בארץ ובחו"ל ומימון עבור פיתוח מוצרים חדשים, על-ידי הצגתם בצורה משכנעת ומקצועית.

איך מתחילים לכתוב תכנית עסקית

על-מנת להוציא את התהליך אל הפועל בצורה הטובה ביותר כלומר לכתוב עבורך את תוכנית עסקית הכי טובה שיש, אנחנו פועלים בשיטת עבודה מסודרת הכוללת שילוב של יחס חם ואישי לכל עסק בכל גודל, ידע מקצועי עשיר בנושא של בניית תכנית עסקית ושלבי עבודה הכוללים סקרי לקוחות, בדיקת כדאיות לשוק המקומי (או העולמי), בדיקת הרגולציות והמגבלות הרלוונטיות למוצר החדש, ערוצי השיווק וההפצה היעילים ביותר ועוד.

אם גם אתם מעוניינים להחדיר מוצר חדש ורוצים להגביר משמעותית את הסיכויים להצלחה ולהקטין את הסיכונים, פנו אלינו כבר עכשיו דרך טופס צור קשר ונחזור אליכם עם כל הפרטים: או התקשרו:

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר