fbpx

תכנית עסקית לחנות בגדים

רוצים חנות בגדים מצליחה? חלמתם על חנות בגדים שלכם ?

הקמה של חנות בגדים קורצת ללא מעט יזמים ולא מעט גם עושים את הצעד ובוחרים לצאת לדרך, זאת הסיבה העיקרית שיש לא מעט חנויות בגדים כפי שיש בתחום המזון. אך במבחן התוצאה לא מעט חנויות בגדים שנפתחו השנה בהשקעה לא מבוטלת  גם נסגרו וזאת בגלל שהיזמים/ות יצאו לדרך בלי לעשות תכנית עסקית הכוללת בתוכה מספר מרכיבים חשובים כגון: היתכנות כלכלית של המודל העסקי, בדיקת מיקום חנות הבגדים והקונספט במסחרי של החנות אשר אמור לבדל אותה משאר המתחרים בשוק.

סוגי חנויות בגדים ,מהו קונספט החנות ?

את קונספט החנות יש לבחור על פי צפי קהל היעד, יש חנויות לילדים, יש חנויות לנערות, יש חנויות לגברים ולנשים. אפשר לכלול גם כאן חנויות נעליים או משולבות, חנות בגדים לבנים או חנויות המתמחות במוצרים משלימים.

הבדלים נוספים הם בין חנויות מעצבים לחנויות המוניות יותר. יש גם חנות נשים ייעודית לבגדי היריון, מידות גדולות לנשים וגברים ועוד המון סוגי חנויות. ולכן על מנת להחליט מה יהיה הקונספט של חנות הבגדים שלכם יש לבצע מחקר/סקר שוק מקדים להתאמה מלאה ,כלומר: חנות מעצבים יוקרתית יש למקם במיקום בו קהל היעד גם יכול לשלם עבור המוצר.

 החשיבות של תוכנית עסקית לחנות בגדים

לפני הקמה של חנות בגדים ישנם מספר דברים חשובים עליהם יש לתת את הדעת טרם יציאה לדרך וחתימה על חוזים מחייבים, כגון: מיקום מרכזי בו ישנה תנועה רבה של לקוחות לאורך היום ,מאפייני נגישות החנות מבחינת מקומות חניה ללקוחות ובמידה וניתן לשלב את מיקום החנות יחד עם עסקים כמו בית קפה או מיקום מרכזי בתוך קניון מסחרי ,כבר יצרנו יתרון משמעותי להצלחת החנות.

בנוסף לחנות בגדים מצליחה חייב להיות את הייחוד שלה או הקונספט שמבדל אותה משאר חנויות הבגדים, האם זו חנות בגדי נשים או חנות מעורבת לכל הגילאים? ישנה משמעות רבה לבחירת מאפייני הפעילות של החנות אשר ישפיעו באופן ישיר על הצלחת החנות לאורך זמן.

מה צריך על מנת להקים חנות בגדים ?

תכנית עסקית מקצועית

מפת דרכים הכוללת אבני דרך להקמה ותפעול של החנות לאורך זמן

קונספט ייחודי

חנות בעלת קונספט ייחודי במיקום הגיאוגרפי שלה

מודל עסקי מנצח

מודל עסקי מנצח הכולל רכישה של מלאי באופן שוטף לפי עונות

ניסיון מקצועי

ניסיון מקצועי במספר תחומים: מכירות, ניהול חנות בגדים, שיווק, מלאי וכספים

הון עצמי

כמה כסף באמת יידרש להקמה ותפעול החנות לטווח של שנתיים לפחות

אם זה באמת החלום שלכם ואתם גם מוכנים בשבילו אנו ממליצים על תיאום פגישה עם הצוות המקצועי שלנו להכנה של תכנית עסקית מנצחת אשר תיקח אתכם משלב הרעיון על לפתיחה חגיגית של חנות הבגדים שלכם, חשוב לדעת שתוכנית עסקית היא מפת דרכים הכוללת אבני דרך להקמה ותפעול של החנות לאורך זמן. מה צפי עלות ההשקעה מול הרווח שנקבל ? מהי נקודת האיזון של החנות ? וכמובן ישנם עוד המון שאלות חשובות טרם הקמה של חנות בגדים חדשה.

הצוות המקצועי של Assist-team יבצע את כל הבדיקות והסקרים הדרושים על מנת לעזור בבחירה של קונספט ייחודי שייבדל את חנות הבגדים שלכם מול שאר המתחרים, מבחינה פיננסית נבנה עבורכם את הדוחות המקובלים: רווח/הפסד, תזרים מזומנים כולל ההוצאות הצפויות לעסק החל מהעסקת עובדים ועד לתשלומי עמלה לסליקת האשראי דמי ניהול ועוד.

התוכנית שתקבלו תהיה מאד ישימה ותאפשר לכם גם לגשת לבנק או לקרן בערבות המדינה במטרה לגייס מימון המתאים בדיוק לצרכי חנות הבגדים שלכם.
אסור להתפשר. תוכנית עסקית היא כלי חשוב מאד להצלחת הקמת החנות ותסייע לכם לצמצם טעויות והוצאות בלתי צפויות ולמעשה תחסוך לכם כסף עתידי רב מאד.

למה אנחנו ?

ניסיון של 15 שנים בליווי עשרות חנויות ועסקים ומכאן הידע שצברנו עובר ישירות לכם
תהליך הקמה קצר ויעיל :

זמינות מלאה ללקוח ואחריות מלאה

ליווי אישי להקמת החנות

הצוות שלנו ילווה אתכם באמצעות תהליך ייעוץ עסקי ממוקד לאורך כל שלב ההקמה ופתיחת החנות והרצתה לתקופה של 3 חודשים ואם צריך גם יותר ,בהתאם לדרישת הלקוח

ליווי בגיוס מימון

נסייע לכם בגיוס הלוואה להקמת העסק מול מספר גופי המימון המתאימים ביותר לעסק וליזם

כתיבת תוכנית עסקית ישימה ופרקטית

אשר מהווה של מראה להתנהלות החנות בשנות הפעילות הראשונות של החנות

בחירת קונספט ומודל עסקי

– מהו הקונספט של חנות הבגדים , האם ישנה חדשנות אשר תהווה יתרון תחרותי, האם ישנה היתכנות כלכלית

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר