fbpx

עסק החלומות הופך למציאות

הנתונים לגבי מספר העסקים שנסגרו בשנת 2018 אינם מזהירים בלשון המעטה ואפשר אפילו להגיד שמטרידים מאוד. לא פחות מ 44.5 אלף עסקים נסגרו – שיא של כל הזמנים. סגירה של עסק היא הרבה יותר מכישלון כלכלי שלעתים לוקח זמן רב להתאושש ממנו. מדובר במהלך שמביא עמו תחושות קשות של כישלון אישי ואכזבה מהתרסקות החלום. על מנת להקים עסק חדש בצורה נכונה יש לעבוד על פי תכנית עבודה מסודרת- תכנית עסקית.

אז איך הופכים חלום למציאות ?

בזמן שכולם מחפשים את הסיבות למצב העגום הזה ולרוב תולים את האשמה ביוקר המחיה, מיסוי גבוה, התחרותיות הרבה ורגולציות שונות, אנחנו ב Assist Team מאמינים שאפשר גם אחרת. אי אפשר להכחיש כי הקיום של עסקים בישראל הינו מאתגר אך יש טעויות קריטיות שניתן להימנע מהן ומכשולים שאפשר לעקוף על-ידי תכנון נכון טרם הקמת עסק חדש. אם תנקטו בצעדים הנכונים, תוכלו להתגבר גם על המכשולים הקשים ביותר וזה בדיוק מה שאנחנו עושים ב Assist Team – מסייעים לכם להגשים את החלום להיות עצמאיים ולנהל את עצמכם, לממש את החזון הכלכלי. ולפתוח את העסק שתמיד רציתם. את כל זה אנחנו עושים עם תכנון מוקדם שכולל בדיקת כדאיות לעסק חדש כולל בדיקת היתכנות כלכלית, צרכי השוק, בניית תכנית עסקית בעלת יעדים ברורים ומוגדרים ועוד. פנו אלינו עוד היום בטלפון: או השאירו פרטים בטופס: ונקדם אתכם אל עבר החלום.

למה אנחנו ?

הקמה של עסק חדש דורשת ידע ומקצועיות המשלב בתוכו ידע בחדשנות טכנולוגית על מנת להתאים את פעילות העסקים לעדכונים הקורים בכל שנה, שיטת העבודה של Assist Team כוללת ליווי מלא של כל רעיון או מיזם משלב הרעיון ועד השלב של פעילות עסקית מלאה ומשגשגת, תוך הקפדה על יחס אישי לכל בעל עסק ושמירה על רמת שירות גבוהה לצד מקצועיות רב-תחומית. אל תוותרו על השאיפה לממש את עצמכם ואל תוותרו על החלום להיות עצמאיים ולעסוק במה שאתם באמת אוהבים! דברו אתנו עכשיו:

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר