fbpx

תכנית שיווק לעסק חדש

כל עסק חדש או קיים מבוסס על קהל יעד למימוש החזון העסקי, אך כיצד מגיעים אל אותו קהל יעד ? צוות מקצועי אשר ליווה יזמים בהקמה של עסקים חדשים משלב הרעיון עד פעילות עסקית מלאה יערוך עבורך את הבדיקות הדרושות להערכת תמהיל השיווק שיש להפעיל טרם פתיחה של עסק חדש ובהתאם לתוצאות גם ליווי היזם מול חברת הביצוע למימוש תכנית השיווק. אז במקום לעבוד עם עיניים עצומות צרו קשר לתיאום פגישה ראשונה ללא עלות לאבחון מקדים .

 למה צריך תכנית שיווק לעסק חדש?

שיווק עסק נכון הוא המפתח גם להצלחה במיוחד בחדירה של עסק חדש לשוק בו הוא מתכוון לפעול,על מנת לבסס פעילות לאורך זמן יש צורך בהכנה של תקציב חדירה לתקופה ולאחר מכן הפעלה של תקציב באופן המתאים לפעילות של אותו עסק. לא פעם יזם חדש בתחילת דרכו אינו מודע לחשיבות של כתיבת תכנית שיווק לעסק חדש וביחס ישיר גם מציאת מקורות המימון לתכנית,כחברת  ייעוץ עסקי אנו מקבלים פניות רבות של בעלי עסקים בתחום השיווק וכולם עם דרישה אחת ברורה, קבלת לקוחות חדשים לעסק ומהר ככל האפשר על מנת להקטין את ההפסד שנוצר בשל פעילות עסקית ללא תכנית שיווק ופרסום מוגדרת תקציב ויעדים לטווח של מינימום שנה, ללא תנאים אילו לא ניתן להעריך את אפקטיביות תכנית השיווק שחשיבותה רבה מאוד בשנת פעילות ראשונה לעסק חדש.

 תהליך כתיבת תכנית שיווק

תהליך כתיבה של תכנית שיווק לעסק חדש תלויה בגורמים רבים כגון: מיקום/שוק היעד/ מאפייני קהל היעד וכמות המידע שניתן להשיג עבור היזם אם בצורה חופשית או על ידי רכישה של דוחות וסקירות שוק אשר אמורים להניב מידע רב על אופן השוק והרגלי הצריכה שלו טרם חדירת המיזם שלנו. אך במידה וכמות הנתונים מספקת וישנו מידע רב ממקורות שונים לשם השוואה הערכת זמן לכתיבה של תכנית שיווק עומדת בממוצע על חודש ימים כולל מספר פגישות עבודה עם היזמים לשם תיאום ציפיות והבנה של תכנית השיווק שעליהם לנהל על מנת שהשקעתם לא תגיע למקום לא רצוי.

הפעלה של עסק חדש באופן מקצועי מחייבת תכנית שיווק מקצועית אשר מביאה בתוכה את כלל המרכיבים הדרושים לחדירה ופעילות עסקית לאורך זמן, ללא תכנית שיווק מתאימה הסיכוי להישרדות לאורך זמן קטן ביותר ולכן על מנת לא להמר או להעריך כיצד יפעל העסק אותו אתה מעוניין להקים צור קשר עם צוות המומחים שלנו לתיאום פגישה ראשונה ולבירור מעמיק על צרכי העסק ובהמשך גם נכתוב עבורך תכנית שיווק העונה בצורה מיטבית לדרישות העסק

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר