fbpx

רישום והגנת פטנט

יזמות עסקית היא חלום של המון אנשים ובמיוחד שלנו הישראלים, החלום של למכור מוצר במחיר של 1 שקל לסינים הוא הדרך המהירה להתעשר וכל מה שצריך עכשיו זה לרשום פטנט על המוצר שלנו ולהתחיל לייצר. על מנת לפתח מוצר חדש ולהחדירו לשוק בצורה נכונה יש דרך נכונה ויש דרך הסמוך עליי..
פיתוח של מוצר חדש דורשת הגנה מלאה על קניין רוחני אך האם שווה להגן על מוצר שאינו בעל היתכנות כלכלית? האם כדאי לרוץ ולשם עבור אגרות שנתיות ולעבור את כל תהליך רישום והגנת פטנט על מנת להגיע לסוף הדרך ולגלות שלא כדאי לייצר את המוצר?

רישום והגנת פטנט על מוצר חדש

התחלת תהליך פיתוח של מוצר חדש דורשת בניית תכנית עסקית כשלב ראשון, בתכנית עסקית לפיתוח מוצר חדש נכללים בחשבון כלל העלויות לרישום והגנת פטנט המתאים לדרישות פיתוח המוצר כלומר, האם להגן בקניין רוחני במספר מדינות או רק בארץ הייצור ובנוסף נבדקת ההיתכנות הכלכלית של פיתוח המוצר משלב הרעיון עד לקבלת מוצר מוגמר ברמת ייצור ראשונה המתאימה לדרישות החדירה שנלקחה בתכנית העסקית.

האם כדאי לרשום פטנט?

הרבה אנשים ממציאים רעיונות חדשים או פיתוחים טכנולוגיים אך לא מצליחים לממש את הפוטנציאל הגלום בהמצאה או הפטנט לעסק רווחי ולבטח לאורך זמן, בעיקר כיוון שאינם יודעים כיצד לעשות זאת.
זה לא מספיק שיש לך רעיון, ואילו רעיון מעולה שיכול לשנות את העולם כולו, במידה והרעיון אינו חד משפיק וללא היתכנות כלכלית וטכנולוגית הסיכוי שהוא ייכשל גבוהה מאוד, וגם אם יש לך מספיק כסף ההמלצה היא לא לבזבז אותו בשביל האגו. רק לאחר שבחנו את ההיתכנות הכלכלית והתוצאה שהתקבלה חיובית ניתן להמשיך לשלב הבא של רישום והגנת פטנט על מוצר חדש שהוא למעשה גם סטארט-אפ.

סיכום רישום והגנת פטנט

היום כאשר כל מיזם חדש נקרא “סטארט-אפ”, אין נוסחת קסם או נוסחה אחידה לכל רעיון או פטנט. רוב האנשים שמזכירים סטארט אפ מכוונים בעיקר למיזמי היי-טק אך גם פיתוח של מוצר חדש גם אם הוא אביזר אופנה ,צריכה,מכשיר בייתי או  מתחום הרכב הוא סטארט-אפ.
בחברת Assist-Team אנו צווים יזמים מתחומים שונים לאו טק או היי טק עם צוותים מקצועיים המותאמים בדיוק לרעיון שלך, אז גם אם עדיין זה רק רעיון (pre-seed) לנו הידע והכלים ללוות אותך, היזם עד לסיום פיתוח המוצר והחדרה מלאה לשוק המתאים עבורו כולל רישום והגנת פטנט על הרעיון.

Assist-Team הינה אחת מחברות הייעוץ העסקי המובילות בישראל.

לחברה צוות של מעל 10 יועצים הפועלים בפריסה ארצית ,כל עסק או יזם חדשני מלווה על ידי מנהל פיתוח עסקי מומחה עם ניסיון ספציפי בענף בו פועל העסק וזאת על מנת להקטין את הסיכונים ככל הניתן ולהעניק ליזם את כל הידע המקצועי שרלוונטי לתחום פעילות העסק שלו.

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות