fbpx

פרסום ושיווק בדיגיטל

מי רוצה להיות מקום ראשון בגוגל? מי לא רוצה שהפוסט שלו יקבל המון תגובות של לקוחות לקבלת פרטים נוספים, פרסום ושיווק בדיגיטל כולל אמצעי המדיה החברתית עם בניית תמהיל שיווק לאמצעי מדיה דיגיטליים דורשת ידע וניסיון על מנת לחסוך בעלויות הכספיות הכרוכות בפרסום ושיווק בדיגיטל. על מנת לבנות את התמהיל הנכון אשר יביא גם לתוצאות יש צורך באבחון מקדים של הפעילות העסקית ובהתאם התאמה של תמהיל שיווק להשגת היעדים של היזם בעלות נמוכה ושפויה.
צוות מקצועי ממתין לשיחה שלך לצורך תיאום פגישה ראשונה ויחד נצא לדרך חדשה

למה צריך תכנית שיווק לעסק חדש?

תכנית שיווק מקצועית היא כלי משמעותי לקידום הפעילות העסקית והשגת מטרות ספציפיות כגון: גיוס לקוחות חדשים/השארת פרטים או מכירה של מוצר חדש דרך אתר סחר חדשני. לא ניתן להפעיל מיזם עסקי ללא הכנה של תכנית שיווק לטווחים מוגדרים וכן הכנה של תקציב ראוי לכיסוי עלויות השיווק, עסקים חדשים אשר לא הכינו את עצמם בצורה נכונה למימון הפעילות השיווקית בשנה או שנתיים ראשונות לרוב נשארו ללא מנועי צמיחה ובטווח קצר גם נסגרו. קידום פעילות או הגדלה של הכנסות הינם נגזרת ישירה של תמהיל ותקציב השיווק שהוגדר לעסק, מיזם עסקי אשר כן הכין את עצמו בצורה ראויה למימון שיווק העסק באמצעי המדיה שרלוונטיים עבורו גם יגיע לרמת חשיפה טובה ובהתאם גם השגת יעדי תכנית השיווק. עסק חדש אשר מעוניין לחדור לשוק מסוים ולבסס אחיזה לאורך זמן או עסק קיים אשר מעוניין לשפר את פעילות עסקית תכנית פרסום ושיווק באמצעי הדיגיטל היא לרוב הכלי למימוש החזון, ולכן יכולת ההישרדות של עסק חדש ללא תכנית שיווק מתאימה יכולה להביא לכישלון וסגירת הפעילות במידה והיזם לא יערך בהתאם.

איך מכינים תוכנית שיווק מנצחת?

אז אם אתם מעוניינים בחשיפה גדולה לטווח קצר או מטרות אחרות לנו צוות הייעוץ של Assit-Team הידע והכלים לבנות עבורכם תכנית שיווק מנצחת ובעלות שפויה שתיקח אתכם בדיוק ליעד המוגדר, בין כל אמצעי הפרסום והשיווק שישנם היום חייבים לקבל ייעוץ והכוונה מתאימה ובכך לחסוך כספים מיותרים וכן להגיע ליעדים מוגדרים מראש למימוש חזון הפעילות העסקית. אנו חברת ייעוץ אשר מלווה את היזם באופן אובייקטיבי ומכאן גם סיכויי ההצלחה למימוש תכנית פרסום ושיווק בדיגיטל. בנוסף אנו עוזרים ליזם לנהל את כלל פעילות הפרסום בצורה נכונה לאורך זמן ומכאן גם מגיע חיסכון כספי רב שנשאר בקופת העסק למימוש דברים אחרים.

לסיכום:

תכנית שיווק לקידום פעילות העסק חייבת להיות מוכנה מראש ועם מימון מתאים עד הגעה ליעדים שהוגדרו טרם פתיחת העסק, בנוסף גיוס אנשי המקצוע להפעלה של תכנית השיווק לאורך זמן היא בין השירותים שהיזם מקבל וללא עלות כך אנו שומרים על אובייקטיביות מלאה ללקוחות שלנו, גוגל ,פייס בוק או אינסטגרם אנו ממליצים על התחלה בפגישה ראשונה במשרדי החברה שלנו ללא עלות או התחייבות לאבחון מקדים של העסק אותו יש לקדם מול קהל היעד במיקומו הגיאוגרפי .
צרו קשר וצוות היועצים שלנו ילווה אתכם מהשלב הראשון עד הפעלה מלאה של תכנית פרסום מנצחת.

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר