fbpx

בניית אב טיפוס

לאחר שלב האפיון ניתן לייצר את המודל הראשוני, אבל לפני שתתחילו צריך שתדעו מראש, פיתוח של אב טיפוס יכול להיות תהליך ארוך ומייאש.  ולכן לפני שתתחילו בשלבי הפיתוח תגייסו אנשי צוות שונים, חשוב לבדוק היטב את הכדאיות הכלכלית של המוצר. אתם לא רוצים להגיע לקו הגמר ולגלות שלא ניתן להחדיר את המוצר שלכם לשוק מסיבה כזו אחרת.

מה זה אב טיפוס

אב טיפוס זהו המודל הראשוני של המוצר אותו אתם רוצים למכור, לרוב צורתו מגושמת וישנם לא מעט חלקים לא גמורים ויזואלית כגון: פלסטיקה. אבל המודל הראשוני מראה את פונקציונאליות המוצר כל שכן ניתן ממש לראות מה הוא עושה. למרות כל האופטימיות הסיפור עדיין לא נגמר ויש עוד לא מעט שלבים, חלקם גם מסוכנים ויכולים לגרום לעצירת תהליך הפיתוח. מהם הדברים אשר מהם צריך להיזהר ? המשיכו עוד קצת לקרוא.

השלב הבא בפיתוח POC

לאחר שהצלחתם באופן עצמאי או בעזרת חברה חיצונית לפתח אב טיפוס זה הזמן לבדוק מה קהל היעד אומר עליו,

כלומר עליכם לפתח מספר מודלים כמו אב הטיפוס בשביל לחלק אותם למספר אנשים קרובים.

אותם משתמשים ראשוניים יעשו שימוש במוצר ויעבירו לנו את חוות דעתם עליו,

מלבד השאלה האם זה פתר את הבעיה שלשם כך הוא פותח ? 

זהו למעשה שלב ה-POC שלב ההוכחה של המוצר.

המשך תהליך פיתוח

לאחר סיום שלב ההוכחה של המוצר POC, מלבד תיקונים אחרונים וסופיים המטרה העיקרית לייצר אב טיפוס מושלם. כל שכן אב טיפוס שממנו ניתן יהיה לעבור לשלב הייצור. גם כאן ישנם המון דקויות ולא תמיד עוברים לייצור המוני.

לסיכום

אז כפי שהבנתם יזמים חדשים, אב טיפוס זהו המודל הראשוני אשר איתו ניתן לעבור לשלב ייצור מתקדם, לא המוני זה עוד רחוק. עיצוב הקונספט הפונקציונאליות ועוד הרבה דברים חשובים כבר גובשו וישנו מודל ראשוני שעובד. לא לזלזל, ישנה חשיבות רבה להגעה לשלב זה. חברים יקרים הרוב לא מגיעים לאב טיפוס ונשארים עם החלום.

נשמח לעמוד לרשותכם בפיתוח של מוצר חדש , השאירו לנו פרטים

Assist-Team אחת מחברות הייעוץ העסקי המובילות בישראל.

לחברה 20 שנות ותק בתחום וצוות של 10 יועצים הפועלים בפריסה ארצית,אצלנו כל עסק או יזם מלווה על ידי מנהל פיתוח עסקי מומחה עם ניסיון ספציפי בענף בו פועל העסק, בשביל להקטין את הסיכונים בטווח הארוך ולהעניק ליזם את כל הידע המקצועי שרלוונטי לתחום פעילות העסק שלו.

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות