fbpx

כתיבת תכנית עסקית לסטארט-אפ

כתיבת תוכנית עסקית לסטארט-אפ אינה דומה לתוכנית עסקית רגילה, השלב הראשון של תוכנית מסוג זה הוא להעריך את המשאבים הדרושים להגעה ליעד מס' אחד, מוצר. יש לכם רעיון חדשני לפיתוח מוצר חדש או מכשיר רפואי, חשבתם על הנוסחה הבאה שתשפר לנו את החיים ? מעולה , בבקשה אל תרוצו לרשום פטנטים או להוציא כספים מיותרים. לאחר שליווינו עשרות מיזמים טכנולוגיים מסוגים שונים לאורך השנים ורכשנו ידע וניסיון רב בהקמה של סטארטאפים המטרה שלנו היא, לחסוך לכם, גם זמן וגם כסף, בואו אלינו ל- Assist-Team לשמוע על כוס קפה איך אנחנו יכולים לתרום להצלחת הסטארט-אפ שלכם.

לתיאום פגישה לחצו כאן – צרו קשר

אז כיצד ניגשים ומהו הייחוד של תוכנית מסוג זה?

לשם מה נדרשת תכנית עסקית לסטארט-אפ?

ההתמחות שלנו ב-Assist-Team  היא כתיבת תוכנית עסקית לסטארט אפ , תוכנית עסקית היא המצפן לקביעת והשגת מטרות טרם יצאנו לשלב הפיתוח, התוכנית המספקת רשימת מהלכים טקטיים ואסטרטגיים, באמצעותם היזם יכול לתכנן את העתיד ולצמצם את אי הוודאות. באמצעות תכנון ניתן לקבוע מהו ההון הדרוש לפעילות החברה משלב ההקמה עד חדירה הגעה למוצר , ולא פעם בשלב הגיוס לתת ליזמים מידע על אסטרטגיות שיתופי פעולה אשר יחסכו כסף רב. במובן הזה, תוכנית עסקית טובה תשמש לך כמעין ערכת ניווט שתאפשר לך תמיד לחזור אל הנתיב הבטוח אל החזון שלך, גם ברגעים המערערים יותר ותאמין לי, אתה עשוי להיתקל בהם.

המאפיינים הייחודיים של תכנית עסקית לחברת סטארט-אפ

  1. החלוקה לאבני דרך- על מנת להקים סטארט-אפ בצורה מיטבית יש לחלק את שלבי הפיתוח וההקמה לאבני דרך אותם תוכלו להשיג, במידה וניתן להשיג אותם על ידי מימון עצמי זה מעולה , ככל שתצליחו להתקדם ללא גיוס של הון זר עד הגעה למוצר כך תשלמו על עלות הגיוס פחות.
  2. מיקוד- תוכנית עסקית ריאלית מראה איך אתם מגיעים לשלב הראשון בלבד, חברים תשכחו הכל, הכי חשוב לקדם את המיזם לפי שלבים נכונים. לא יעזור שיירשמו לכם מכירות של מיליונים. משקיעים לא נולדו אתמול ולכן חבל הזמן שלכם, תבואו מוכנים.

אז איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

בשיחה משותפת, נסייע לך לתאר בצורה התמציתית והמדויקת ביותר כיצד להגיע לשלב המרכזי בחיי סטארט-אפ , מוצר ראשוני. תוכנית עסקית ממוקדת שלב א' בלבד ולא איך אתה שווה מיליונים.

ליווי עסקי מקצועי

במיוחד בשלבי ההקמה יש לבחור יועץ בעל ניסיון אשר ילווה אותך בהקמה ואולי בעוד שלבים, המטרה להקטין לכם משמעותית את הטעויות ולכוון אתכם למטרה האמיתית.

גיוס משקיעים 

תהליך גיוס יכול להיות אטרקטיבי למשקיעים אך ורק עם החברה מנוהלת נכון ויכולה לקבל כספי השקעה. לרוב זה לא כך ומכאן גם הפספוס הגדול, לא פעם המשקיע מאוד רוצה אבל לא יסכן את כספו על הנהלות קלוקלת. 

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר