fbpx

תכנית עסקית לעסק קטן

אם נחשפתם לנתונים אודות כמות העסקים שנסגרו בשנת 2018, אתם בוודאי יודעים שהמצב אינו מעודד כלל וכלל. יותר מ 44,000 עסקים נסגרו בשנה הזו, שיא מפוקפק של כל הזמנים. יחד עם זאת, חשוב שתיקחו בחשבון שיש דבר אחד שלא מספרים לכם: רוב העסקים שנסגרים פועלים ללא אסטרטגיה עסקית מסודרת ולא התמקדו בבניית תכנית עסקית בשום שלב של תפעול העסק או בתהליך הקמתו, ניתן להקים עסק חדש וגם להרוויח במידה ועושים זאת בצורה בטוחה, נכון לא לכל רעיון או מיזם חדש יש כדאיות כלכלית אך כתיבה של תכנית עסקית משפרת את סיכויי ההצלחה של עסק קטן עוד טרם הקמתו.

מי צריך תכנית עסקית?

ישנה תפיסה מוטעית לפיה רק עסקים גדולים זקוקים לתכנית עסקית וזוהי טעות חמורה שכאמור מביאה לעשרות אלפי עסקים קטנים להיסגר מדי שנה וגורמת לבעליהם לחוות קשיים כלכליים עצומים לצד תחושות קשות של אכזבה, בושה ותחושת כישלון לנוכח החלום שהתרסק. על מנת לא להגיע למצב דומה אנו ממליצים על כתיבה של תכנית עסקית אשר מתאימה בדיוק לעסקים קטנים אשר מבקשים לגייס מימון להקמת העסק או לוודא שאכן הרעיון שלהם גן יכול להניב רווחיות לאורך זמן.

מתי כותבים תוכנית עסקית?

עכשיו כשברור שתהליך של בניית תכנית עסקית הוא שלב חובה בהתנהלות של כל עסק, נספר לכם שני דברים. האחד הוא, שגם אם כבר יש לכם עסק, זה לא מאוחר מדי לבנות תכנית עסקית ולמעשה, עדיף בשלב הזה מאשר לעולם לא. המטרה בכתיבה של תכנית עסקית היא למצות את הפוטנציאל הגלום בעסק על מנת להגיע לרמת רווחיות אופטימלית ובהתאם גם להכין את היזם להפעלה של מודלים עסקיים בצורה נכונה וזולה, חשוב לציין שתכנית עסקית מגנה על היזמים גם אם מדובר בהקמה של עסק קטן , כביכול. אנחנו ב Assist Team מביאים את הניסיון העצום שלנו בהקמה של עסקים ומיזמים קטנים כולל ליווי עסקי ובניית תכניות עסקיות לעסקים מגוונים, כדי שהעסק שלכם לא יכנס לסטטיסטיקות של עסקים שנסגרו. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח הודעה: או להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור קשר: ונחזור אליכם עם כל מה שאתם צריכים לדעת.

סיכום תכנית עסקית לעסק קטן

הדבר השני שחשוב לדעת בהקמה של עסק קטן הוא ש Assist Team תסייע לכם בבניית תכנית עסקית וגם תלווה אתכם היזמים בהמשך הדרך להקמה נכונה ובטוחה של העסק שתמיד חלמתם עליו ובנוסף תוכלו להתנהל בצורה בריאה ורציונלית יותר וליהנות מעסק שנפתח מכל הסיבות הנכונות ופועל היטב בהתאם לשיטות מוכחות, גם לנוכח אתגרים אובייקטיבים. פנו אלינו ותיהנו מליווי מקצועי

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר