fbpx

תכנית עסקית לחברה טכנולוגית

בישראל קיימות מאות חברות עסקיות עם רעיון טכנולוגי חדשני שפותח על מנת לשנות את העולם, אם גם לכם יש רעיון חדשני או כבר התחלתם הצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק מניסיונו הרב ולקדם את המטרות שאתם נדרשים להם, כתיבה של תכנית עסקית אשר לוקחת את כלל תהליכי הפיתוח וההוכחה הטכנולוגית בהתאם לשוק היעד . תכנית עסקית לצורך קבלת החלטות עתידיות על פעילות עסקית זו המומחיות שלנו, צרו קשר עם יועץ מומחה.

למה צריך תכנית עסקית לחברה טכנולוגית ?

על מנת להשיג את היעד המבוקש עבור היזמים הכלי השכיח ביותר הוא תכנית עסקית, אך בשונה מתכנית עסקית רגילה לחברה טכנולוגית ישנם מאפיינים הנקבעים בהתאם לרעיון הייחודי שמאחוריו קמה החברה. בנוסף יש לכלול פרמטרים נוספים הקשורים ליכולות היזמים והתחום הטכנולוגי וזאת על מנת לייצר תמונת ראי לשלבי הפיתוח שיש לעבור עד הגעה לפעילות מלאה. תכנית עסקית לחברה טכנולוגית אמורה לשקף בעיקר את עלויות הפיתוח עד אימות היכולות ורק לאחר מכן להציג את תחזית ההכנסות שמצפים לקבל בהתאם לחדירת המיזם. מכאן גם השוני בין תכנית עסקית רגילה לבין תכנית עסקית לחברה טכנולוגית.

למי מיועדת התוכנית?

הסיבות המרכזיות שלהם נדרשת תכנית עסקית לחברה טכנולוגית או היי-טק היא גיוס משקיעים או על מנת להתקבל לחממה טכנולוגית שתקפיץ את הסטארט-אפ רחוק מאוד, מכאן גם רמת החשיבות להצלחה. לא מקבלים הזדמנות שנייה כאשר מציגים את הסטארט אפ למשקיע פוטנציאלי, אם לא הצלחנו להעביר את המסר כמו שצריך והתוכנית שלנו מלאה בחורים כמו גבינה שווייצרית הסיכוי שנצליח לגייס קטן מאוד. לכן גם ההמלצה לא להקל ראש ולבצע את ההשקעה הדרושה בבניית תכנית עסקית ייעודית לחברה טכנולוגית עם ירידה לפרטים הכי קטנים שניתן על מנת להראות כיצד אנו משיגים את היעדים ובצורה שמרנית ככל הניתן.

מה צריך על מנת לבנות תכנית עסקית מנצחת?

על מנת להגיע ליעד המבוקש אם זה גיוס מימון בסבב השקעות או הצורך להקים קו ייצור נוסף על מנת לספק את הדרישה, הסכמנו שהכלי המתאים ביותר הוא תוכנית עסקית. אך ככל שתהיו מוכשרים בתחום בו אתם עוסקים כתיבה של תוכנית עסקית נועדה להיכתב על ידי מקצוענים בלבד. יזם הוא כמו אומן , הוא יכול להיות מעולה אך עדיין לא להעביר את המסר הנכון בשל הערכות חסר ולכן עדיף להוציא את המשימה של כתיבת תוכנית עסקית לחברה אשר מתמחה בנושא ולקבל את המוצר הטוב ביותר. תכנית עסקית איננה שפת קוד ולכן רק מי שכתב מאות תכניות עסקיות יכול גם להעביר את המסר הנכון ובטווח קצר.

Assist-Team הינה אחת מחברות הייעוץ העסקי המובילות בישראל.

לחברה צוות של מעל 10 יועצים הפועלים בפריסה ארצית ,כל עסק או יזם חדשני מלווה על ידי מנהל פיתוח עסקי מומחה עם ניסיון ספציפי בענף בו פועל העסק וזאת על מנת להקטין את הסיכונים ככל הניתן ולהעניק ליזם את כל הידע המקצועי שרלוונטי לתחום פעילות העסק שלו.

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר