fbpx
בחרו עמוד

בניית מערך שירות לקוחות

כל עסק נשען על הלקוחות שלו, ומן הסתם, מאחר וכיום, אין תחום בו לא קיימת תחרות מרה בין המתחרים השונים, שירות הלקוחות מהווה את אחד הקריטריונים שעל פיהם נמדד עסק.

עם השנים, הפכה בניית מערך שירות לקוחות למורכבת יותר מבעבר, בשל העלייה הטבעית ברף הציפיות של הלקוחות של כל בית עסק, ומאחר וכיום בזכות הרשתות החברתיות, הכל, במידה רבה, שקוף, כך ששירות רשלני או מזלזל שניתן ללקוח לא נשמר בסוד, שירות הלקוחות של החברות מהוות את חלונות הראווה שלהן, כפי שהם משתקפים בעיני הציבור.

מה כל כך חשוב במוקד שירות לקוחות?

במרבית העסקים והארגונים מוקד שירות הלקוחות את ציר התקשורת המרכזי בין הגוף העסקי ללקוחותיו, ובשל כך, עשויות להתקיים בו אפילו מאות ואלפי אינטראקציות ביום, תלוי בגודלו של הגוף העסקי.

מוקד זה מהווה את ה”פנים” של הארגון, בהיותו, במרבית המקרים, נקודת יצירת המגע הראשוני בין הלקוחות לבין העסק, המיוצג על ידי נציגי שירות הלקוחות.

כך שניהול נכון ומושכל של המערך החשוב הזה עשוי לתת לנו אינדיקציה וללמד אותנו, כבעלי העסק, דברים רבים על העסק עצמו – על הלך הרוח של הלקוחות, על צרכיהם המשתנים, על רמת שביעות הרצון שלהם ממוצרים ומשירותים מסוימים. לכל הנתונים הללו השפעה על התובנות, המטרות וכתוצאה מכך, גם על האסטרטגיה העסקית והפיננסית של הארגון.

חוויית לקוח – במרכז תשומת הלב העסקית שלך!

חוויית הלקוח, הנסמכת על מתן שירות איכותי ויעיל, הפכה בשנים האחרונות למוקד תשומת הלב של כל הארגונים והחברות במגזר הפרטי והציבור, ולאחד מהיעדים האסטרטגיים המאתגרים ביותר שלהם.

בנייתם, ניהולם ותפעולם הנכון של מערכי שירות, מהווים כיום חלק בלתי נפרד מליבת פעילותם השוטפת של העסקים והארגונים. בשל היותם של מוקדי שירות הלקוחות ממשק מרכזי בתקשורת שבין העסק ללקוחותיו, שיפור אמיתי ומוחשי במערך שירות זה, יפיק ערך משמעותי לעסק, הן מול לקוחותיו, והן בשיפור איכות תפעולו הפנימי.

בניית מערך שירות לקוחות

בניית מערך שירות לקוחות צריכה להיעשות מתוך הכרה פרטנית של העסק ותחום פעילותו, כמו גם היכרות עם קהל היעד שעליו נמנים לקוחותיו.

לכן, ככל שמדובר בבניה של מערך שירות לקוחות יעיל, מרבית העסקים מתקשים להתמודד עם המשימה בכוחות עצמם, והם נזקקים לשירותי גוף מקצועי שזהו עיקר תחום התמחותו.

כאן, בניגוד לתחומים עסקיים אחרים, אין לכם מרווח טעות גדול – מערך שירות לקוחות שאינו יעיל או כזה שאינו מתפקד בדיוק על פי צרכיו הפרטניים של העסק שלכם, עלול לגרום לכך שתתרחש עזיבה המונית של לקוחות, עוד בטרם תצליחו לאבחן את הגורם לכך!

Assist-Team הינה אחת מחברות הייעוץ העסקי המובילות בישראל.

לחברה צוות יועצים בכיר הפועלים בפריסה ארצית ,כל עסק או יזם חדשני מלווה על ידי כלכלן מומחה עם ניסיון ספציפי בענף בו פועל העסק וזאת על מנת להקטין את הסיכונים ככל הניתן ולהעניק ליזם את כל הידע המקצועי שרלוונטי לתחום פעילות העסק שלו.

03-9467373

18:00 - 9:00

דרך מנחם בגין 144

תל-אביב

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
ו': 10:00-12:00

חשבת על הקמת עסק חדש? פיתוח של אתר סחר או אפליקציה ?

הצוות המקצועי של Assist-Team יעמוד לצידך על מנת להפוך חלום למציאות, אנו מציעים לתרום מניסיוננו הרב לאורך השנים אם זה בהקמה של עסקים חדשים,כתיבה של תכניות עסקיות לכל מטרה או בדיקת כדאיות וכן גיוס מימון לצרכים שונים. הכל מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות וללא התחייבות מצדך על מנת לבדוק את מסלול הליווי המתאים לדרישות שלך.

03-9467373

18:00 - 9:00

קניון עזריאלי ראשונים

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
ו': 10:00-12:00

דרך מנחם בגין 144

תל-אביב

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
ו': 10:00-12:00

אסיסט-טים כל הזכויות שמורות © 2019

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר