fbpx
בחרו עמוד

פיתוח מוצר חדש

מיזמים חדשים בתחום מוצרי הצריכה מתמודדים עם אתגרים ייחודיים לתעשייה שלהם וכל אחד ותחום עיסוקו. תוכנית עסקית העוסקת בתחום מוצרי צריכה כוללת הגנה על קניין רוחני,פירוט תהליך הפיתוח עד קבלת אב טיפוס סופי,ייצור הפצה ושינוע של מוצרי החברה עד מחסני חברה ובנוסף גם ללקוח הסופי. פיתוח מוצר חדש אינו תהליך קצר ואף מאתגר יותר מהקמה של עסק רגיל, צוות היועצים שלנו ישמח לעמוד לצידך כבר בשלב הרעיון על מנת לבדוק עבורך את כל הדרוש טרם יציאה לפיתוח של מוצר חדש.

פיתוח מוצר חדש, מה צריך?

על מנת לפתח ולהחדיר מוצר חדש לשוק יש ראשית כל להכין תכנית עסקית לפיתוח מוצר חדש או מוצר צריכה חדש. על התוכנית לשקף ליזם את התמונה הכלכלית עוד לפני השקעה באב טיפוס או רישום פטנט, למעשה אחת הטעויות של יזמים היא הריצה לרישום פטנט, לא משנה האם זה יהיה רווחי? ומה עליי לעשות על מנת ליישם את הרעיון העיקר שרשמנו פטנט ,כך נוכל לספר לכל העולם שיש לנו פטנט. ועכשיו מה באמת צריך? אז לפני הכל יש לחשב בצורה מדויקת ככל הניתן כפי שעושים בפיתוח של מיזמים טכנולוגיים מהם עלויות העיצוב הנדרשות ובמידה וישנם אלמנטים טכנולוגיים אזי גם להכין עוד שלב קטן הנקרא – ההיתכנות הטכנולוגית של המוצר, רק כאשר בידינו המידע נוכל להתחיל לחשב את עלות פיתוח אב טיפוס ראשון. אב טיפוס ראשון לרוב מגושם ואינו דומה כלל למוצר הסופי אך הוא נותן המון מידע כיצד יש להמשיך בפיתוח המוצר ומה יש לשנות על מנת להטיב עם המוצר אותו מעוניינים לפתח.

תהליך מתקדם של פיתוח מוצר חדש

עכשיו כאשר בידינו תוכנית עסקית ואב טיפוס ניתן גם להתקדם לשלבי פיתוח סדרתי והקמת הבסיס למטה הפעילות של המוצר, היכן יהיו מאוחסנים כלל המוצרים וכיצד הם מגיעים ללקוח הסופי? את הכל כבר פתרנו בשלבים הראשונים וכעת לרוב נדרש מימון, את המימון אנו צריכים על מנת לייצר והמון היות וכלל העלויות ייקבעו בהתאם לכמות הייצור שנבחרה . יש לייצר מלאי שיספיק לצפי הביקוש ואף טיפה יותר, אף אחד לא רוצה להיתקע ללא מלאי לאחר שלב ההשקה. בנוסף נדרש המימון על מנת לבסס את המודל העסקי שבחרנו , העמדת מלאי של מוצרים אצל משווקים או ספקים דורשת יכולת עמידה בתזרים אשר נקבע על ידי כלכלן בחישובי התוכנית העסקית. אך במידה והיזם עשה את שיעורי הבית כמו שצריך ונערך עם מלאי והון חזור למימון פעילותו לטווח קצר הסיכוי לחדירה מוצלחת גבוה וכעת על היזם להתמקד בעיקר במימוש תכנית השיווק לצורך בעמידה ביעדים .

סיכום פיתוח מוצר צריכה חדש

על מנת להצליח בפיתוח של מוצר צריכה חדש יש לפני הכל לכתוב תכנית עסקית ייעודית לפיתוח של מוצר חדש, אין צורך להגן על קניין רוחני שאינו בעל היתכנות כלכלית, הרי אף אחד לא רוצה לפתח מוצר כושל. תוכנית עסקית אמורה לוודא את ההיתכנות ובמידה וישנה היתכנות כלכלית עסקית ניתן לעבור גם לשלבים מתקדמים יותר כמו גיוס מימון או פיתוח של אב טיפוס ראשוני. לא כל מוצר יכבוש את השוק אך כל יזם חושב שיכבוש את השוק ומטרת תוכנית עסקית היא רשאית כל להגן על היזם, ירידה לפרטים הקטנים ובחינה מדוקדקת של התמונה הכלכלית יכולים לעצור תהליכים מיותרים ולמנוע בזבוז כספים.

Assist-Team הינה אחת מחברות הייעוץ העסקי המובילות בישראל.

לחברה צוות של מעל 10 יועצים הפועלים בפריסה ארצית ,כל עסק או יזם חדשני מלווה על ידי מנהל פיתוח עסקי מומחה עם ניסיון ספציפי בענף בו פועל העסק וזאת על מנת להקטין את הסיכונים ככל הניתן ולהעניק ליזם את כל הידע המקצועי שרלוונטי לתחום פעילות העסק שלו.

03-9467373

18:00 - 9:00

דרך מנחם בגין 144

תל-אביב

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
ו': 10:00-12:00

חשבת על הקמת עסק חדש? פיתוח של אתר סחר או אפליקציה ?

הצוות המקצועי של Assist-Team יעמוד לצידך על מנת להפוך חלום למציאות, אנו מציעים לתרום מניסיוננו הרב לאורך השנים אם זה בהקמה של עסקים חדשים,כתיבה של תכניות עסקיות לכל מטרה או בדיקת כדאיות וכן גיוס מימון לצרכים שונים. הכל מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות וללא התחייבות מצדך על מנת לבדוק את מסלול הליווי המתאים לדרישות שלך.

03-9467373

18:00 - 9:00

קניון עזריאלי ראשונים

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
ו': 10:00-12:00

דרך מנחם בגין 144

תל-אביב

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
ו': 10:00-12:00

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות